Saturday 29 September 2012

|| Cerita Dari Hati ke Hati Anda ||

Assalamualaikum W.B.T dan Hai,
Sudah lama aku nak beritahu kat korang tentang 2 penyanyi Malaysia yang aku suka tengok dan ingin tengok kalau mereka berdua nyanyi berDUET...
Penyanyi Malaysia yang aku maksudkan itu, dua-dua daripada Pertandingan Realiti di Siaran ASTRO iaitu Akedemi Fantasia (AF).
Penyanyi yang aku maksudkan itu adalah:
 
Ahmad Shahir B. Zawani (Shahir AF8)
 
 
 Siti Adira Bt. Suhaimi (Adira AF8)

Kepada mana-mana producer lagu yang terbaca blog aku ini, aku harap sangat mereka dapat buat satu lagu or buat satu album untuk 2 penyanyi diatas berDUET..
Aku pasti dan yakin lagu mereka akan naik dan meletup di seluruh dunia. InsyaAllah.. :)
Terima Kasih baca blog dan post aku.
Sekian, Wassalam dan Bye Bye.




                                                                                                                              Daripada: Yap Ah Loy

No comments:

Post a Comment